Συνιστουμε

Συνέντευξη του Κιμ Διαμαντόπουλου στο Enimerwsi24.com


Πατήστε το Share Button δεξιά και διαδώστε την στους φίλους σας! 

Σύνεντευξη στον Σπύρο Τάγκα
-    Καλησπέρα Kim.
Να ευχαριστήσω και εγώ τους ανθρώπους της ιστοσελίδας σας και το αυξημένο ενδιαφέρον - ιδιαίτερα από τον
χώρο του internet .

-   Για πες μου, που μεγάλωσες, πως ήταν η παιδική σου ηλικία;
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα και συγκεκριμένα στα Μελίσσια. Τα παιδικά μου χρόνια πέρασαν πολύ καλά, σε ένα ζεστό οικογενειακό αλλά και σχολικό περιβάλλον.

- Πως ήρθε η πρώτη σου επαφή με το επαγγελματικό τραγούδι;
Χμ..Τα πράγματα ήταν αρκετά τυχερά για εμένα και ξεκίνησαν πριν ενάμιση περίπου χρόνο! Ο παραγωγός μου, Ντέμος Δ., πίστεψε από τα πρώτα λεπτά της γνωριμίας μας στην επιτυχία μου. Γνωρίζοντας τότε τον συνθέτη Κων/νο Παντζή, σε συνεργασία μαζί του και με τους Master Tempo, ξεκίνησε το πρώτο μου single και video clip «Υπάρχουν Στιγμές»!

- Βλέπω γενικά έχεις πολύ καλή συνεργασία με καλλιτέχνες από τον χώρο του hip hop. Πως ήταν η συνεργασία με τον Γιάννη ( Ominus ) ; Υπάρχει κάποια συνεργασία που ξεχώρισες αλλά και μία συνεργασία που θα ήθελες να κάνεις;
Η συνεργασία μου με τον Ominus ήταν και είναι πολύ καλή μιας που η ανάπτυξή της έγινε πάνω σε καθαρά φιλικές βάσεις και σε διαφορετικό ‘κλίμα’ από αυτό όπου συχνά συναντάμε στις τυπικές εποχιακές συνεργασίες.

- Οι βλέψεις σου φτάνουν μέχρι το εξωτερικό;
Πιστεύω στο εξωτερικό μιας που δεν… με έχουν πάρει τα χρόνια ! Το μουσικό στυλ στο οποίο κινούμαι προκαλεί ενδιαφέρον και εκτός Ελλάδος και από οτι φαίνεται και εγώ !

- Τι είναι για εσένα, όλη αυτή η αγάπη του κόσμου και ειδικά των κοριτσιών προς το προσωπό σου;

Ότι σημαίνει και για το μεγαλύτερο μέρος των τραγουδιστών ανα τον κόσμο: ότι σημαντικότερο, η μεγαλύτερη επιβράβευση! Γι’ αυτό και φροντίζω όση αγάπη λαμβάνω από τις fans μου να την επιστρέφω όπως και όσο περισσότερο μπορώ. Αυτό μου φέρνει στον νου και τα λεγόμενα των θρυλικών Beatles: “And in the end, the love you get  is equal to the love you give” – “Στο τέλος, η αγάπη που λαμβάνεις είναι ίση με αυτή που δίνεις !»

[http://www.youtube.com/watch?v=XTUi9l84fRw]    4:41 Golden Slumbers Beatles ap to Abbey Road

- Πες μου τρεις λέξεις που σε χαρακτηρίζουν.
Συμπαθητικός (χαχα!), Χαρούμενος …Υπομονετικός !

- Μία φράση που δεν θα ξεχάσεις ποτέ.
«Υπάρχουνε στιγμές που δεν μπορώ, Όσο κι αν προσπαθώ, Να σε βγάλω από το μυαλό!» …Ελπίζω και εσείς να την θυμάστε για πάντα μαζί μου !

-    Συμβουλές που σου δίνουν οι συναδελφοί σου;
Ποιότητα αντί για ποσότητα και μουσικό γούστο! Βέβαια εμεις τα κυνηγάμε και τα δύο μαζί !

- Έχεις βρει το άλλο σου μισό ή το ψάχνεις ακόμα; Πως θες να είναι εξωτερικά ή εσωτερικά;
Μια το βρίσκω και μια το χάνω! Δύσκολες οι σχέσεις αυτή την εποχή για έναν τραγουδιστή που βρίσκεται συνεχώς χαμένος μεταξύ σχολής, μουσικής και πραγματικότητας ! Δεν δίνω τόση βαρύτητα στην εμφάνιση όσο στην προσωπικότητα.

- Πολλοί πιστεύουν ότι είσαι λιγάκι ντροπαλός αλλά έχεις το θάρρος να μαγεύεις με την φωνή σου το κοινό, ισχύει;

Δεν θεωρώ πως είναι ντροπαλός αλλά ούτε και μάγος των φωνητικών! Ίσως ο συνδυασμός πολλών πραγμάτων μαζί προκαλεί αυτό το αποτέλεσμα, εσείς ξέρετε καλύτερα.

- Εκτός από τραγούδι, υπογράφεις κάποια τραγούδια δικά σου ή άλλων καλλιτεχνών;

Κατά καιρούς συνθέτω τραγούδια τα οποία και θα συμπεριληφθούν στις επερχόμενες δουλείες μου. Προς το παρόν ετοιμάζω και κάποια τραγούδια τα οποία πιθανώς να καταλήξουν σε άλλους καλλιτέχνες - γιατί οχι.

- Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε 10 - 15 χρόνια;

Δεν πιστεύω πως μπορώ να σκιαγραφήσω τον εαυτό μου σε δέκα και χρόνια! Δεν ξέρω αν θα έχω κάνει οικογένεια, αν θα είμαι σε σχέση. Ιδίως αυτούς τους καιρούς οι προβλέψεις είναι πολύ δύσκολες. Το σίγουρο είναι πως δεν θα έχω πάρει κιλά και δεν θα έχω σταματήσει να ασχολούμαι με την μουσική που λατρεύω.

- Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες που θαυμάζεις;
Η λίστα είναι πολύ μεγάλη και θα ήταν περιττό να αναφέρω το ένα δέκατο όσων πολύ συχνά ακούω και θαυμάζω.

- Έχει μέλλον ο χώρος της ελληνικής δισκογραφίας;
Φυσικά και έχει διότι ιδίως η ελληνική μουσική δεν πεθαίνει ποτέ, είτε pop-rock, είτε λαικό-έντεχνο. Ο λαός μας αγαπάει την μουσική και την διασκέδαση όσο κανένας άλλος Ευρωπαίος και οι νέες κυκλοφορίες στην χώρα μας αναλογικά με τον πληθυσμό μας αποτελούν ρεκόρ ! Οκ, ο κόσμος μπορεί να μην πηγαίνει τόσο συχνά στα λιγοστά πλέον δισκοπωλεία, αν κάτι όμως  πραγματικά τον ενδιαφέρει, του φτιάχνει το κέφι και έχει πάρα πολύ προσιτή τιμή ώστε να μπορεί να το αποκτήσει σε cd ή σε ψηφιακή μορφή mp3… γιατί όχι;

- Θα πήγαινες ποτέ σε ριάλιτι; Πιστεύεις ότι βοηθούν τους νέους καλλιτέχνες πλέον ή απλώς μου δίνουν προσωρινή δημοσιότητα;
Για να αποφασίσεις την συμμετοχή σου σε ριάλιτι πρέπει να είναι εκατό τις εκατό σίγουρος πως αντέχεις την υπερβολική έκθεση στην τηλεόραση και τις υπερφυσικές –σε καλλιτεχνικό επίπεδο- πιέσεις των συντελεστών του. Πχ. μπορεί κάποιος για λόγους τηλεθέασης να τραγουδήσει Guns ‘n Roses, Καρά και Καρβέλα άριστα; Ποιος ο λόγος πραγματικά να το κάνει στην τηλεόραση; Και εάν κάτι δεν πάει καλά, κατί δεν είναι εύηχο –το σίγουρο- γιατί να χρεωθείς με πλαστές αποτυχίες; Αν πιστεύεις πως έχεις την δυνατότητα να φτάσεις ψηλά και παίζεις τέλεια με τον φακό… καλή σταδιοδρομία !

- Τι συμβουλές έχεις να δώσεις σε έναν νεαρό καλλιτέχνη που θέλει να ξεκινήσει να ασχολείται επαγγελματικά με το τραγούδι;

Να κάνει συχνά-πυκνά αυτοκριτική στα δυνατά-αδύνατα σημεία του, να βελτιώνεται συνεχώς και με μαθήματα καθώς και να ρωτά την γνώμη ανθρώπων με σωστή άποψη και ειλικρίνεια. Τέλος, το να βρει ανθρώπους από τον χώρο (και εκτός!) που να τον στηρίζουν και να τον πιστεύουν. Eίναι εξίσου σημαντικό με την ίδια του την αξία!

- Καθώς φτάνουμε προς το τέλος, υπάρχει κάποιο μήνυμα που θέλεις να στείλεις σε όλους τους θαυμαστές σου και μία ευχή για όλους για το νέο έτος;
Στέλνω τις καλύτερες ευχές μου σε όλους όσους φέτος περνούν δυσκολότερα από πέρισυ. Στους/εις fans μου υπόσχομαι πως θα προσπαθήσω, προς στo τέλος της διάρκειας κάθε clip/τραγουδιού μου, να διαγράφεται αυτομάτως ένα μεγάλο χαμόγελο στο πρόσωπό τους ! Αυτός είναι ο στόχος μου !

- Κάποιο ''αποκλειστικό'' νέο για τους αναγνώστες του Enimerwsi24.com να μας πεις;
Μην νομίζετε ότι.. καθόμαστε ! Ετοιμάζω συνεχώς και επιλέγω μουσική που μας ανεβάζει. Σύντομα κοντά σας, πρωτα στο Enimerwsi24.com ! Hit play !

- Πως μπορούν να έρθουν σε επικοινωνια μαζί σου οι θαυμαστές και οι θαυμαστριές σου;
Μέσω της ιστοσελίδας μου, www.kimdiamantopoulos.gr ή μέσω facebook Kim Diamantopoulos D & E profiles & fan page :)

- Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Κιμ, για την παραχώρηση της συνέντευξης.
Ευχαριστώ και εγώ με την σειρά μου και θα μείνουμε σε επαφή, Σπύρο !